Guldkatt ett två tre fyra

Fotbollen har uppehåll så träning har uteblivit i hela fyra veckor nu, inte bra! Dock har äntligen gympan dragit igång så igår rörde jag mig för första gången på alldeles för lång tid. Det var riktigt kul, massa sporter och tävlingar, dock har jag träningsvärk i mage och rygg efter 30 situps med medicinboll, borde inte va så då jag varje kväll gör minst 60 situps (helt sant faktiskt). Det måste varit den extra tyngden som gjorde det. Hade svenskaprov idag, gick bra tror jag, hoppas jag. Pluggade även idag, har prov imorgon också, drygt. Eller ja.. plugg vet jag inte om jag kan kalla det. Har ingen ork längre. Får sätta i batteriet till min lyckokatt så den kan få stå och vifta armen under natten och ge mig tur. Nu blir det sängen. God natt. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0